Răspunsul unității:
Ati venit in prima zi de cazare la ora 5:50, desi cazarea se face dupa ora 14! A venit doamna administrator de acasa, desi programul dumneaei incepea la 7:30, v-ati lasat bagajele si ati plecat la plaja. La terminarea sejurului, eliberarea camerelor se face la 10. V-ati dus bagajele in masina, dar ati lasat masina in parcare, desi trebuia sa lasati locul liber pentru turistul nou cazat! Doamna administrator a parasit vila la ora 15:15, mai mult cu o ora fata de programul dumneaei de lucru. La ora 15:30 ati venit la vila si ati cerut sa vina sa va deschida ca sa faceti dus! (Sunt dusuri la plaja!) V-am sunat si v-am spus ca nu raspunde la telefon si v-am sugerat sa rugati pe cineva din curte sa va deschida, sa folositi baia de serviciu, desi obligatiile noastre fata de dumneavoastra au incetat odata cu predarea camerei! Si nu putea sa vina, deoarece era plecata la cumparaturi, fiind in orele din afara seviciului! Ati stat 3 nopti in camera cu 5 locuri, dar ati platit pretul camerei cu 2 locuri! Asta a fost marea mea gresala, ca am vrut sa va fac o favoare! Sunt familii fara copii, doar 2 persoane, care vor sa stea in camere cu 5 locuri si platesc pretul intreg al acelei camere! Cum sa nu vi se schimbe lenjeria? In ultimile 3 nopti, deoarece ati stat in alta camera, vi s-a schimbat lenjeria! De asemenea si in ultima noapte!Exista sapun lichid la chiuveta, in recipiente de 0,50 litri, care se umplu la fiecare cazare noua! Hartie igienica ati primit in fiecare zi. Nimeni nu poate anticipa cata folositi, dar daca ati cerut , vi s-a dat. Daca nu ati fi avut masina si ati fi lasat bagajul in curte, ati fi primit o cheie si un loc prestabilit unde sa o lasati la plecare! Nu mai vorbesc de starea in care ati lasat camera ! Mesajul cu vocabular suburban pe care mi l-ati trimis, denota cumulul de bune maniere pe care il detineti. Multumim pentru criticile dumneavoastra, ele sunt constructive! Vom avea grija sa ne selectam turistii!